Bedrijf
Betreft: klacht i.v.m. vitrinekast , Klantnummer
Anywhere, 8 januari 2002
Geachte heer / mevrouw,
Gisteren heb ik in uw zaak een vitrinekast, type …….. gekocht voor fl. 249. Toen ik die vandaag in elkaar wilde zetten, bleek dat de bodem ernstig beschadigd in de verpakking zat. Dat was natuurlijk niet te zien voordat de verpakking was opengemaakt.
Ik heb meteen opgebeld: dat was om + 16.00 uur. Ik heb de klacht uitgelegd en verteld dat ik de kast beslist niet meer kon inpakken: de plastic verpakking van het glas had ik al opengeknipt en de kast zat al half in elkaar. De dame die ik aan de telefoon had, zei dat k zou worden teruggebeld, maar dat is vandaag nog niet gebeurd.
Omdat ik toch snel mijn kast in elkaar wil kunnen zetten, schrijf ik u nu deze brief met het verzoek om mij een nieuwe bodem te sturen.
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groeten,